woensdag 30 maart 2011

Appeltaart met tranen

15 opmerkingen:

  1. Aan het vergeten zal (n)ooit een einde komen, Tanneke...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet jij van je herinneringen, tranen worden wel gedroogd, maar je hart kan huilen...
    Ik vind het een mooie vergelijking!!!

    Groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom je bedanken voor je reactie bij mij ,doet me goed .Wat een mooi en ontroerend blog is dit.Ik ben er stil van
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zo mooi opgechreven bedoel ik ook vooral. De twee kolommen, de teksten die zo mooi samen gaan. En verder denk ik voor vrijwel iedereen inhoudelijk herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dit is intens mooi, tanneke!!

    indrukwekkend hoe je 'doen' en 'voelen' combineert!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. de liefde laat een herinnering na die niemand kan stelen,

    het is jammer dat de dood mensen die je zo innig liefhebt komt halen tanneke,
    koester je herinneringen

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dan voor jou belangrijker, Tanneke: de dood en het verdriet of de liefde en de herinnering? Dat laatste toch? Ik moet dan altijd denken aan de zin uit het liedje van Bram Vermeulen: dood ben ik pas als jij me bent vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat heb je dit op een mooie manier geschreven.Zo naast elkaar je gedachten en je bezigheden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de eerste maal dat Ollie hier komt is hij diep ontroerd door deze blog. Achter de "onnozele" Ollie zit een gevoelig man. Ollie heeft zijn ouders heel vroeg verloren en grootouders heeft hij amper gekend. En in 2002 ook een broer verloren.
    Ollie voelt dat achter dit blog iets prachtigs als mens zit en dat heeft hij graag.
    De bedoeling van het blunderboek is , mijn lezers een laten meeleven in de fantasie van de derde persoon in mij de " Ollie" genoemd naar mijn grootste idool Oliver Hardy . Ben blij dat je ervan geniet , dat is de bedoeling !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik houd van je manier van schrijven, maar dit blogje is wel een van de mooiste. Ik ben net als Ollie hierboven nogal geraakt.

    Bedankt voor je lieve reactie bij mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel, Mandy, voor deze hartverwarmende woorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. janine van rooij5 maart 2012 om 18:16

    moooooi...... prachtig vorm gegeven en verwoord.

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie krijgen op een schrijfsel is het teken dat je gelezen wordt! Dank je wel hiervoor!