woensdag 27 mei 2015

Repressie!


Lieve lezers,

Het Grote Smoelenboek (Facebook dus) heeft, zonder enige verwittiging, beslist dat T-time Tanneke niet meer mag bestaan. 

Waarom niet? 

Teveel vrienden, teveel succes en ja, waarschijnlijk ook wel één of andere jaloerse verbitterde (ja, jij daar, ik weet dat je dit leest) die me gerapporteerd heeft...

De stekker is er dus uit.
Tenzij ik mijn persoonlijk profiel omzet in een pagina. 
En tja, daar hebben we niets aan.
Gedaan met foto's en berichtjes, reacties of mails.

Wat meer is: als ik alles omzet, dan ben ik ook alle berichten, foto's en jullie leuke opmerkingen kwijt. 
Zomaar. Boem patat, de vuilbak in! 
Zonder meer. 
Zo belangrijk zijn wij, als gebruikers.

Wat nu? Geen idee. Ik wacht en zoek of ik het ongedaan kan maken, maar Facebook kennende is er weinig hoop. 

Ze smeren me aan dat ik commerciële activiteiten voer via TTT. 
Ik moet toegeven: het is héél erg commercieel om gratis verhaaltjes te posten. Je moest eens weten hoeveel me dat al opgeleverd heeft: veel glimlachjes, een verlegen blos, een goed gevoel, geluk, vriendschap, vertrouwen en vooral tonnen plezier. Zoiets moet uiteraard meteen bestraft worden!

Voor niets gaat de zon op in deze wereld.

In welke eeuw leven we nu weer?




















5 opmerkingen:

  1. Wat is dit voor flauwekul? Stop je nu ook met je blogs? Ik hoop het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is geen plan om te stoppen. Het probleem is om publiek te vinden. Via mijn FB-profiel ging dat heel gemakkelijk. Via een pagina werkt dat totaal niet.... En een schrijver wil nu eenmaal gelezen en gevonden worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vorig jaar heb ik afscheid genomen van het grote smoelenboek.
    Het bevalt mij prima!

    Zonnige groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oei vorige opmerking blijkbaar de mist in gegaan... Ik vind het heel jammer en hoop ook dat je er niet mee stopt !

    En wat hatelijk zeg, wat viel er in hemelsnaam te rapporteren ??

    Ik hoop dat je een oplossing vindt... Misschien via google+, ? Ik zal je zeker promoten !

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Reactie krijgen op een schrijfsel is het teken dat je gelezen wordt! Dank je wel hiervoor!